سر لشکر محمود بیگلری فر شهیدی که به دست منافقین کشته شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::سرلشکر 'محمود بیگلری فر'از افسران شجاع، مؤمن و جان برکفی بود که به دست منافقین به درجه شهادت نائل شد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از ایرنا سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی، شهید سر لشکر محمود بیگلری فر،در سال 1341 در شهرستان خرم آباد از استان لرستان در خانواده ای مذهبی متولد شد.

وی در سال 1358 پس از اخذ دیپلم و قبولی در کنکور وارد دانشگاه افسری امام علی (ع) شده و پس از گذراندن دوران تحصیل در دانشگاه در قالب گردان نصر و طی دوره مقدماتی در سال 1365 به لشکر 84 خرم آباد اختصاص و به عنوان فرمانده گروهان مشغول نبرد با دشمن بعثی می شود.

وی که از افسران شجاع، مؤمن و جان برکف بود از دشمنان قسم خورده انقلاب بویژه گروهک منافقین که به منطقه عملیاتی تحت کنترل او در قسمت سومار نفوذ کرده بود کینه دیرینه داشت، در تاریخ 26 اسفندماه سال 72 با کسب خبر از موقعیت عناصر خود فروخته آنان را تعقیب می کند.

زمانی که بالای صخره ای که منافقی در پشت آن پناه گرفته بود قرار می گیرد، در حالی که سلاحش (تپانچه) مسلح و آماده شلیک بود ، همزمان منافق کوردل به او شلیک و او نیز به دشمن دو چهره انقلاب، شلیک می کنید. منافق به درک واصل و بیگلری در حالی که پیکر مطهرش به روی منافق می افتد به خیل عظیم شهداء می پیوندد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا